سفارشات 35413111-051
شهرک چاپ و نشر تغییر کاربری دهد

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: متقاضیان اندکی برای ثبت نام در شهرک چاپ و نشر نام‌نویسی کرده‌اند که با توجه به این شرایط بهتر است این شهرک تغییر کاربری دهد.


به گزارش  آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، روح‌الله ابراهیمی ظهر امروز در چهارمین کارگروه اقتصادی استان که در سالن امام رضا (ع) استانداری برگزار شد با اشاره به نبود استقبال از سوی مردم برای خرید زمین در شهرک چاپ و نشر اظهار کرد:‌ متقاضیان اندکی برای ثبت نام در شهرک چاپ و نشر ثبت نام کرده‌اند که با توجه به این شرایط بهتر است این شهرک تغییر کاربری دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با اشاره به تغییر کاربری شهرک چاپ و نشر و استقرار خوشه کفش قم در این محیط گفت: ‌محیط زیست استان برای این منظور باید مجوز صادر کند که به طور قطع این اداره قوانین سختگیرانه‌ای را برای صدور تغییر کاربری وضع می‌کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر زمینی که در جاده قم - اراک است به شرکت خصوصی واگذار شده و به همین دلیل بهتر است خوشه کفش قم در زمین 96 هکتاری شرکت شهرک‌های صنعتی استقرار یابد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه نبود سرمایه گذار در شهرک چاپ و نشر سبب تغییر کاربری خواهد شد گفت: امکان واگذاری این شهرک به صورت یکجا وجود ندارد و کمک گرفتن از بخش‌های مختلف دولتی امری بیهوده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی با اشاره به اینکه حل مشکلات شهرک‌های صنعتی زیر نظر وزیر صنعت، معدن و تجارت نیست گفت: مسئله قانونی برای حل مشکلات شهرک‌های صنعتی وجود ندارد و از همین رو باید بخش خصوصی با برنامه‌هایی که شرکت شهرک‌های صنعتی در اختیارشان می‌گذارد این مشکلات را رفع کنند.

منیع : www.papna.ir