سفارشات 35413111-051
آغاز واگذاری قطعات شهرک چاپ و نشر خراسان در هفته کرامت

رئیس شرکت تعاونی ناشران خراسان رضوی از واگذاری قطعات شهرک چاپ خراسان به ناشران، چاپخانه‌داران و صنوف دیگر نشر اشاره کرد و گفت: مشکلات کلی برطرف شده از این رو واگذاری‌ها طی هفته جاری همزمان با دهه کرامت آغاز می‌شود.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران،مهدی نصیرزاده، رئیس شرکت تعاونی ناشران خراسان رضوی اظهار داشت: پس از حل مشکلات برق شهرک صنعتی چاپ و نشر خراسان رضوی که در فاز 4 شهرک صنعتی طوس واقع شده است، بزودی واگذاری همه زمین‌‌های شهرک به متقاضیان انجام می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه موارد و مشکلات کلی برطرف شده از این رو واگذاری‌ها از هفته جاری همزمان با دهه کرامت آغاز می‌شود، گفت: امور اجرایی انجام شده و در هفته جاری کار واگذاری قطعات آغاز می‌شود.

نصیرزاده تصریح کرد: اکنون در مرحله تخصیص قطعات هستیم، بنابراین 180 قطعه به حدود 45 ناشر، چاپخانه‌دار و صنوف نشر واگذار می‌شود.

رئیس شرکت تعاونی ناشران خراسان رضوی با تاکید بر اینکه واگذاری در مرحله قانونی در حال اجراست عنوان کرد: برای این واگذاری‌ها مراسم خاصی در نظر گرفته نشده چرا که قرار است مراسمی برای عملیات احداث بزودی برگزار شود از این رو در آن برنامه مسئولین حضور خواهند داشت.

این مقام مسئول در پایان از برگزاری جشن ولادت امام رضا(ع) در محل مجتمع جهاد دانشگاهی به همت تعاونی ناشران و صندوق قرض‌الحسنه ثامن‌الائمه خبرداد.

نوشته شده در تاریخ ۱۵ / ۰۶ / ۱۳۹۳ در ساعت : ۲۹ : ۱۲ 
آژانس خبری چاپ و بسته بندی