سفارشات 35413111-051
سومین نمایشگاه گاه‌شمار ایرانی آذر ماه برگزار می‌شود

سومین دوره نمایشگاه تقویم و سررسید با عنوان گاه‌شمار ایرانی که به دلیل مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدکننده این قبیل محصولات فرهنگی در دو سال گذشته برگزار نشده بود، از 11 تا 14 آذر امسال برگزار خواهد شد.

جلال ذکایی، رئیس نمایشگاه گاه‌شمار ایرانی در گفتگو با مهر، از برگزاری سومین دوره این نمایشگاه بعد از دو سال وقفه خبر داد و گفت: سومین دوره نمایشگاه تقویم و سررسید با عنوان گاه‌شمار ایرانی از 11 تا 14 آذر ماه امسال در مصلی جنوبی تهران، واقع در ضلع جنوبی خیابان شهید بهشتی برگزار می شود.

وی افزود: این نمایشگاه دوره‌های اول و دوم خود را در سال‌های 89 و 90 تجربه کرد، ولی در سال‌های 91 و 92 به دلیل شرایط اقتصادی نامناسب شرکت‌های چاپی و کاهش سفارشات تقویم و سررسید، برگزار نشد، اما امسال با توجه به پیش بینی اینکه فعالیت تحقیقاتی و تجاری در این حوزه توسعه پیدا کند، با همفکری تولیدکنندگان تقویم و سررسید تصمیم بر این شد که دوره سوم این نمایشگاه برگزار شود.

رئیس این نمایشگاه درباره مکان آن هم گفت: مصلی از این جهت که در مرکز شهر واقع شده است و دسترسی به شرکت‌کنندگان به آن آسان‌تر است و همچنین بخاطر داشتن پارکینگ‌های مناسب، به عنوان محل برگزاری سومین دوره نمایشگاه گاه‌شمار ایرانی انتخاب شد.

به گفته ذکایی، شرایط ثبت‌نام و فراخوان برای حضور شرکت‌های چاپ‌کننده تقویم و سررسید هفته آینده در سایت نمایشگاه اعلام خواهد شد و هماهنگی لازم با روابط عمومی ارگان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی برای حضور موثر در این نمایشگاه انجام شده است، ضمن اینکه تاریخ برگزاری نمایشگاه طوری انتخاب شده که شرکت‌کنندگان به فعالیت‌های اقتصادی شرکت‌های ثبت‌کننده تقویم و سررسید آسیبی نرساند و آنها بتوانند بعد از نمایشگاه نسبت به چاپ تقویم‌های خود برای سال آینده اقدام کنند.


۱۳۹۳ سه شنبه ۱۱ شهريور ساعت 14:53

www.ipina.ir