سفارشات 35413111-051
هنوز هیچ رقمی از بودجه ۳ میلیاردی دفتر چاپ واریز نشده است.

مدیرکل دفتر چاپ وزارت ارشاد با اشاره به بودجه ۳ میلیارد تومانی دفتر چاپ گفت:‌در سال جاری هنوز هیچ رقمی از این بودجه به ما پرداخت نشده است،‌ اما ما پیگیری‌های لازم برای دریافت آن را انجام داده‌ایم.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران،رمحمودرضا برازش مدیر دفتر چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ با اشاره به بودجه 3 میلیارد تومانی این دفتر گفت:‌ بودجه دفتر چاپ در سال 93 بالغ بر 3 میلیارد تومان بوده که این بودجه تاکنون به ما داده نشده است.

وی ادامه داد:‌ امیدوارم در سال جاری تخصیص‌های اعتباری ما بیشتر از سال گذشته شود‌، چرا که صنهت چاپ نیازمند ارتقا و حمایت است و بودجه در نظر گرفته شده به هیچ وجه مناسب این صنعت نیست.

برازش تصریح کرد:‌ دفتر چاپ در همین زمینه اخیراً‌ نامه‌ای به معاونت مالی و اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشته که در آن بر ارتقای پایه اعتبارات جاری این دفتر تأکید شده است. که پیگیری‌ها حکایت از این دارد که به زودی بودجه این دفتر واریز می‌‌شود. در مجموع بودجه معاونت فرهنگی نسبت به حجم کارهای تحت پوشش این معاونت اندک است‌، از این میان بودجه چاپ از کل بودجه معاونت فرهنگی یک رقمی است،‌ بنابراین چندان پاسخگوی نیازهای این بخش نخواهد بود.

برازش با اشاره به انتقادات برخی از نمایندگان مجلس به بودجه اندک چاپ که به گفته آن‌ها حتی به اندازه قیمت خرید یک دستگاه چاپ نیز نمی‌باشد‌، گفت: من قبول دارم که بودجه چاپ چشمگیر نیست‌، اما قرار نیست بودجه‌ای که به دفتر چاپ اختصاص داده می‌شود‌، صرف خرید دستگاه یا دستگاه‌های چاپ شود‌، این بودجه در حمایت از صنعت چاپ صرف می‌شود.

وی هم‌چنین با اشاره به بودجه سال گذشته دفتر چاپ گفت:‌ بودجه صنعت چاپ در سال گذشته نیز،‌ 3 میلیارد تومان بود که همه این رقم اختصاص پیدا نکرد،‌ امیدواریم در سال جاری اگرچه این بودجه افزایشی نداشته است‌، اما حداقل همه آن به ما پرداخت شود.


نوشته شده در تاریخ ۳۰ / ۰۵ / ۱۳۹۳ در ساعت : ۲۴ : ۱۱ 
آژانس خبری چاپ و بسته بندی