سفارشات 35413111-051
پخش برنامه‌های زنده رادیویی با موضوع صنعت چاپ از 5 شهریور آغاز می‌شود.

پخش برنامه زنده رادیویی «صنعت چاپ» با هدف طرح معضلات این حوزه و یافتن راهکارهایی برای حل آن، از 5 شهریور در رادیو اقتصاد آغاز خواهد شد.

جلال ذکایی مدیر گروه  ترنج از امضای تفاهم‌نامه‌ای با رادیو اقتصاد برای تهیه و پخش برنامه‌هایی با موضوع صنعت چاپ در این رسانه خبر داد و در این باره به خبرنگار مهر گفت: طبق این تفاهم، قرار شده است هر هفته یک برنامه‌ رادیویی با موضوع صنعت چاپ تهیه و در رادیو اقتصاد پخش شود.

به گفته وی، این برنامه از ماه آینده و در آستانه روز ملی صنعت چاپ هر هفته چهارشنبه‌ها ساعت 6 بعد از ظهر به صورت زنده و یه مدت یک ساعت، از رادیو اقتصاد موج اف ام ردیف 98 مگاهرتز پخش خواهد شد.

ذکایی که سابقه فعالیت به عنوان مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت ارشاد را نیز دارد، همچنین گفت: با توجه به رویکرد رادیو اقتصاد که از منظر اقتصادی به سوژه‌ها و موضوعات می‌پردازد، ما نیز در این برنامه، از این منظر به صنعت چاپ خواهیم پرداخت.

سردبیر پایگاه اطلاع‌رسانی صنعت چاپ ایران افزود: برنامه صنعت چاپ رادیو اقتصاد، گفتگومحور خواهد بود و سعی خواهد شد با دعوت از کارشناسان مختلف و نیز تهیه گزارش‌های میدانی، به ابعاد اقتصادی صنعت چاپ پرداخته شود.

به گفته مدیر گروه ترنج، مطابق تفاهم‌نامه این گروه و رادیو اقتصاد، این سلسله برنامه رادیویی تا پایان سال 93 هر هفته به صورت زنده پخش خواهد شد و موضوع اولین برنامه هم که ساعت 6 بعد از ظهر روز چهارشنبه 5 شهریور پخش خواهد شد، جشنواره صنعت چاپ خواهد بود.


۱۳۹۳ جمعه ۲۴ مرداد ساعت 19:51

www.ipina.ir