سفارشات 35413111-051
«استاندارد و کیفیت در چاپ» و «مرکب در چاپ» به زودی منتشر می‌شوند.

کتاب‌های «استاندارد و کیفیت در چاپ» و «مرکب در چاپ» به زودی از سوی انتشارات دُرنَویسا راهی بازار نشر خواهند شد.

سیامک دری، مدیر مسئول انتشارات دُرنَویسا در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اعلام این خبر، اظهار کرد: آن ‌چه که از بررسی‌ها به دست آمد، کمبود کتاب به زبان فارسی در حوزه‌های تخصصی استانداردها در چاپ، کیفیت در چاپ و رنگ در چاپ بود؛ افراد زیادی در این حوزه‌ها (دانشجویان و علاقه‌مندان صنعت چاپ) نیاز به اطلاعات داشتند. همین امر زمینه نگارش کتاب «استاندارد و کیفیت در چاپ» را فراهم کرد.
 
وی ادامه داد: این کتاب در سه بخش اصلی «ترام‌گذاری (بازتولید رنگ)»، «مدیریت رنگ» و «استانداردها در صنعت چاپ» تنظیم شده است.
 
مدیر مسئول انتشارات دُرنَویسا با بیان این‌که این کتاب اواخر آبان‌ماه منتشر خواهد شد، توضیح داد: در این اثر چهارچوب‌های رسیدن به کیفیت در صنعت چاپ ارائه شده است. همچنین این اثر چگونگی به مرحله اجرا رساندن کیفیت در چاپخانه‌ها را بیان می‌کند.
 
همچنین، دری از فرایند آماده‌سازی مجموعه 5 جلدی «مرکب در چاپ» خبر داد و گفت: این اثر نیز به‌زودی (اواسط آبان‌ماه) منتشر خواهد شد. عناوین مجلدهای پنج‌گانه این اثر عبارتند از «مرکب در چاپ اُفست»، «مرکب در چاپ فلکسو»، «مرکب در چاپ گراور»، «مرکب در چاپ اسکرین» و «مرکب در چاپ دیجیتال».
 
دری که خود یکی از مترجمان مجموعه پنج جلدی «مرکب در چاپ» است توضیح داد: این اثر از بخشی از کتاب «آن چه که یک چاپچی درباره مرکب باید بداند» از انتشارات Gaps انتخاب شده است. ترانه دری و روح‌الله کاشانی در ترجمه این اثر مشارکت داشتند.

منبع:www.ibna.ir

لیتوگرافی دیجیتال گویا اسکنر مشهد