سفارشات 35413111-051
بیش از 40 رویداد دروپا در پنج قاره‌ی جهان

حدود 440000 کیلومتر پرواز برای تجارت در دروپا

بازار تور جهانی دروپای 2016 با سخنرانی ها، کنفرانس‌های مطبوعاتی ، مصاحبه های مطبوعاتی تجاری در آسیا ، اروپا و امریکا در ماه سپتامبر بسیار داغ شده است. بیش از 40 رویداد دروپا از انواع مختلف آن تا فوریه 2016 برگزار خواهد شد که خبر از نمایشگاه تجاری پیشرو جهان برای راه‌کارهای رسانه‌ای پیرو فراگرفتن بهتر رویکردها و ابتکارات مهم است. طیف این رویدادها شامل جلسات حرفه‌ای در گروه‌های کوچک ، کارگاه‌های آموزشی و جلسات سخنرانی با هزاران شرکت‌کننده می‌شود.

تور جهانی دروپا نقش محوری را در بازاریابی و ارتباطات و هم چنین تلفیقی از تبلیغات  و کمپین‌های آنلاین و روابط  مطبوعاتی بازی خواهد کرد.

سابین گلدرمن مدیر و ناظر دروپا گفت: "ما در وهله‌ی اول با بازدید‌کنندگان و هوادارانمان بطور مستقیم صحبت می‌کنیم و آنها را از آخرین اتفاقات باخبر خواهیم ساخت." وی افزود مزیت دیگری که این مورد دارد این است که در گفتگوی مستقیم می‌توان دریافت که علایق و نیازهای ویژه‌ی آنها کجاست تا بر آنها تکیه کرد. علاوه براین گفتگو با بازدیدکنندگان خود مزیتی بزرگ است." به علاوه، با پایان این تور جهانی، سفیران دروپا 440000 کیلومتر پرواز خواهند کرد، بعبارت دیگر یازده بار دور دنیا را می‌گردنند.

همه‌ی این ماجراها از 12 سپتامبر از یک سخنرانی در ایگاس توکیو شروع خواهد شد و به دنبال آن یک کنفرانس مطبوعاتی در 14 سپتامبر در رسانه‌های امریکای شمالی به عنوان بخشی از Graph Expo در شیکاگو ادامه خواهد یافت. همه‌ی فعالیت‌ها و عملکردها بر امریکا و آسیا با هشت و چهارده رویداد تمرکز کرده است.

منبع:www.ipina.ir