سفارشات 35413111-051
ششمین نمایشگاه چاپ دیجیتال به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

جلال ذکایی مدیر پنجمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر  رومیزی  با اشاره به مشارکت به گفته او خوب شرکت‌های داخلی فعال در حوزه چاپ دیجیتال، حضور نمایندگان برندهای معتبر خارجی و نیز استقبال مخاطبان از این نمایشگاه، گفت: برنامه‌ریزی ما این است که نمایشگاه آینده را به صورت بین‌المللی برگزار کنیم چرا که فکر می‌کنیم این ظرفیت ایجاد شده است.

وی افزود: هم مخاطبان، نمایشگاه چاپ دیجیتال را شناخته‌اند و هم شرکت کننده‌ها خودشان را به زمانبندی نمایشگاه تنظیم کرده‌اند. نمایشگاه چاپ دیجیتال همچنین جای خود را در تقویم نمایشگاه‌های ایران پیدا کرده و ما امیدواریم با برداشته شدن تحریم‌ها که زمینه حضور شرکت‌های خارجی فعال در این زمینه را در نمایشگاه فراهم می‌کند، نمایشگاه بعدی را به صورت بین‌المللی برگزار کنیم.

مدیر گروه ترنج با اشاره به برگزاری ۱۰ کارگاه آموزشی با رویکرد کاربردی و عملیاتی و با همکاری مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره ۵ در ۴ روز برگزاری نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی، در عین حال گفت: آنگونه که ما انتظار داشتیم، از این کارگاه‌ها استقبال نشد اما معمولاً در این کارگاه‌های تخصصی، افرادی از گروه هدف شرکت می‌کنند که البته چنین هم شد.

ذکایی اضافه کرد: از ماه آینده بخش انگلیسی زبان سایت نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی راه‌اندازی خواهد شد و ما به دنبال جذب بازار هدف نمایشگاه به ویژه از جنوب شرق آسیا و نیز منطقه خاورمیانه هستیم و امیدواریم دوره بعدی نمایشگاه بسیار بهتر از دوره پنجم برگزار شود.

پنجمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی  با مشارکت ۵۴ شرکت فعال در این حوزه از ۵ تا ۸ خرداد امسال در ۴ سالن هتل المپیک در فضایی به وسعت ۳۵۰۰ مترمربع و برگزار شد.

منبع:www.ipina.ir