سفارشات 35413111-051
علی جنتی: برگزاری جشنواره صنعت چاپ به ارتقای این صنعت کمک می‌کند.

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه بخش مسابقات آثار علمی چهاردهمین دوره جشنواره صنعت چاپ گفت: بدون تردید برگزاری این جشنواره به ارتقای صنعت چاپ کشور کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه بخش مسابقات آثار چاپی چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ اظهار کرد: از همه دست اندرکاران برگزاری این جشنواره و پیشکسوتان صنعت چاپ تشکر می‌کنم چراکه با وجود مشکلات و محدودیت‌های مختلف توانستند این جشنواره را برگزار کنند و صنعت چاپ را در مسیر پیشرفت قرار دهند.

 همچنین از همه کسانی که به توسعه این صنعت کمک می‌کنند به‌ویژه از اداره‌کل چاپ و نشر وزارت ارشاد تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ضمن تأکید بر این نکته که برگزاری جشنواره صنعت چاپ به ارتقای این صنعت کمک می‌کند افزود: برگزاری چنین جشنواره‌هایی علاوه بر اینکه باعث شناسایی و قدردانی از پیشکسوتان صنعت چاپ می‌شود، دیگران را نیز برای حرکت در این مسیر تشویق می‌کند.

مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: جشنواره صنعت چاپ باعث استقبال بیشتر جامعه از آثار برگزیدگان می‌شود که این خود نوعی حمایت از صنعت چاپ است.

برگزیدگان مسابقات علمی و آثار چاپی چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ امروز یکشنبه (سوم اسفند) با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر شدند.

گزارش تکمیلی منتشر خواهد شد.

منبع: www.ibna.ir

يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳