سفارشات 35413111-051
پرداخت 50 درصد هزینه تحصیل فعالان حوزه چاپ و نشر در دانشگاه علمی کاربردی

مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در محل تعاونی ناشران قم از ایجاد زمینه برای تحصیل فعالان حوزه چاپ و نشر در دانشگاه علمی کاربردی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) از قم، محمود رضا برازش با حضور در محل تعاونی ناشران قم با بیان اینکه بر اساس مصوبات اداره کل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 50 درصد هزینه تحصیل فعالان حوزه چاپ و نشر در دانشگاه علمی کاربردی توسط این اداره کل تامین خواهد شد، افزود: تعداد رشته ها و زمان ثبت نام متعاقبا اعلام می شود.
 
وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت آموزش آکادمیک در عرصه چاپ و نشر، تصریح کرد: ویژگی این اقدام حمایتی این است که از این پس با حضور آکادمیک نیروهای فعال چاپ و نشر قطعا در کیفیت کار موثر خواهد بود.
 
مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین بر ضرورت توجه به فعالیت حرفه ای تاکید کرد و اظهار داشت: این حرکت فرهنگی در آینده نزدیک منجر به ارتقای سطح علمی فعالان عرصه چاپ و نشر می شود.
 
برازش در پایان اضافه کرد: یکی از مسایل امروز صنعت چاپ و نشر فاصله ای است که با حوزه های آکادمیک و علمی این کار داریم که امیدواریم با این اتفاق و حمایت، این مساله حل شود.

منبع : www.ibna.ir
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳