سفارشات 35413111-051
ثبت نام برای حضور در هیات مدیره اتحادیه چاپخانه داران خراسان رضوی ادامه دارد

ثبت نام کاندیدا های هیات مدیره اتحادیه چاپخانه داران خراسان رضوی که از اواخر مهرماه آغاز شده تا 15 آبان ادامه خواهد یافت.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، هر چند ترکیب نهایی هیات مدیره بسیار قابل پیش بینی است اما طبق اعلام انجام شده کاندیدا ها می توانند تا نیمه آبان ماه سال جاری برای ثبت نام و حضور در انتخابات اقدام نمایند.

 از شرایط این دوره می توان به داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد و التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی ایران، نداشتن سوء پیشینه کیفری، عدم ممنوعیت تصرف در اموال، عدم اعتیاد، عدم اشتهار به فساد، داشتن حداقل مدرک دیپلم برای افراد فاقد سابقه عضویت در هیات مدیره اتحادیه، سن کمتر از 75 سال و داشتن  پروانه کسب معتبر دائم اشاره نمود.

لازم بذکر است برای برگزاری انتخابات حداقل باید 11 نامزد از سوی هیات اجرایی برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی مشهد تایید شوند تا از این میان 5 نفر به عنوان اعضای اصلی و 2 نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شوند.

هنوز زمان دقیقی را برای برگزاری این انتخابات مشخص نشده، اما بنا به گفته مسئولین و دست اندرکاران این اتحادیه با توجه به روال برگزاری احتمالا این انتخابات در اواسط آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

با نگاهی به هیات مدیره دوره های گذشته و انتخابات چاپخانه داران مشهدی تقریبا اعضا و رییس اتحادیه قابل پیش بینی است...

منبع : www.papna.ir