سفارشات 35413111-051
اقدام اتحادیه ناشران خراسان رضوی برای تأسیس واحد علمی ـ کاربردی چاپ و نشر

مدیرعامل شرکت تعاونی ناشران خراسان رضوی از اقدام این اتحادیه برای تأسیس واحد علمی ـ کاربردی چاپ و نشر خبر داد و گفت: در صورت موافقت وزارتخانه از بهمن ماه اقدام به پذیرش دانشجو خواهیم کرد.

مهدی نصیرزاده از اقدام برای تأسیس مجتمع آموزشی چاپ و نشر در خراسان رضوی خبر داد و گفت:‌ در تلاش هستیم تا رشته چاپ و نشر دانشگاه علمی و کاربردی را در خراسان رضوی تأسیس کنیم،‌ قرار شده است اداره کل ارشاد اسلامی استان زمینی را برای احداث مجتمع آموزشی در اختیار ما قرار دهد،‌ تا اقدامات بعدی را سازماندهی کنیم.

  نصیرزاده با اشاره به شهرک چاپ و نشر خراسان رضوی نیز تصریح کرد:‌ بخشی از زمین‌های این شهرک واگذار شده است و متقاضیان 30 درصد اولیه قیمت زمین‌ها را نیز پرداخت کرده‌اند‌، اما مشکلی پیش آمده است و آن این است که 10 درصد زمین‌ها به مشکلات حقوقی برخورده‌اند‌، صاحبان جدیدی برای این زمین‌ها پیدا شده است و شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در حال رفع مشکل است. پس از رفع این مشکل واگذاری زمین‌ها آغاز خواهد شد.

  وی ادامه داد: امیدواریم همزمان با ساخت و ساز زمین‌های شهرک‌، کمک‌های حمایتی وزارت ارشاد که قرار بود در قالب حمایت از ساخت و احداث زمین‌ها باشد‌، نیز شامل حال شود.

وی افزود:‌ هم‌اکنون مدارک دریافت دانشگاه را به تهران ارسال کرده‌ایم و منتظر پاسخ وزارتخانه هستیم،‌ اگر موافقت شود،‌ ما این آمادگی را داریم که در بهمن ماه در رشته مربوطه اقدام به پذیرش دانشجو کنیم. البته ما پذیرش دانشجو را منوط به احداث مجتمع نکرده‌ایم‌، بلکه در ساختمانی به صورت موقت دانشگاه آغاز به کار خواهد کرد تا با اختصاص زمین مجتمع احداث شود.

منبع : www.ipina.ir