سفارشات 35413111-051
انتخاب کتاب سال خراسان رضوی همزمان با برگزاری نمایشگاه

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مراسمی که با حضور سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدسعید سرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی برگزار شد، از پوستر شانزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در مشهد مقدس رونمایی شد. 

حسین مسگرانی، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌رضوی در این مراسم، اظهار کرد: همزمان با این نمایشگاه، یازدهمین دوره انتخاب کتاب سال استان خراسان‌رضوی نیز برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: کمیته‌های مختلف نمایشگاه از جمله تبلیغات، اطلاع‌رسانی، فعالیت‌های جنبی، ادارات و سازمان‌ها و مطبوعات تشکیل شده است. این کمیته‌ها برنامه‌های خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن نمایشگاه ارائه کرده‌اند. 

وی ضمن درخواست از معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای مساعدت در تخصصی برگزار شدن نمایشگاه کتاب مشهد و حضور ناشران حرفه‌ای در این نمایشگاه، گفت: خراسان‌رضوی و برخی شهرهای بزرگ کشور این قابلیت و ظرفیت را دارند که نگاه ویژه‌تری به آنها شود؛ این یک اتفاق بزرگ فرهنگی است که نیاز به مساعدت دارد. 

شانزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در مشهد مقدس 2 تا 8 آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود. 

19 مهر 1393 ساعت 13:16
خبرگزاری کتاب ایران