سفارشات 35413111-051
آیا تجارت شما پر رونق است؟
ریچارد راسموسن، تحلیل گر صنعتی و مشاور شرکت (Future Print) ، نگاهی بر مزایا و معایب استانداردهای تجارت شما در مقابل دیگر صنعت ها میکند. او دلیل اینکه چرا شما اینکار را انجام نمی دهید را متوجه نمی شود.

این یکی از سوالاتی است که شما می بایست در برخی لحظات از خود بپرسید: " آیا تجارت من پر رونق است؟

" حال برای پاسخ به این سوال راهی وجود دارد و این راه (Media Super Benchmarking) است. این مورد که بعنوان بخشی از پروژه تحول کسب و کار (Future Print) ارائه شده است، یکی از ابزارهایی است که هدف آن کمک به برنامه ریزی برای رسیدن به هدف "تحول مردم، تحول تجارت" می باشد.

(Media Super Benchmarking) یک سرویس رایگان است که بصورت آنلاین از طریق benchmarking.com پیشنهاد شده است و به تمام اعضای صنعت چاپ و صنایع مرتبط توصیه می شود که بدنبال راهی سریع و مطمئن برای قیاس، کنترل و بهبود عملکرد شغلی خود هستند.

همه­ ی ما بدون یک مقیاس ارزیابی دقیق در مورد موقعیت خود خوش بین هستیم. (Benchmarking)مقیاسی برای "بررسی واقعیت" است، این مقیاس تصویر روشنی از چگونگی پیشرفت تجارت شما در مقابل عملکردهای کلیدی دیگر سازمان­های مشابه است و با استفاده از این مقیاس می توانید موقعیت خود را ارزیابی کنید، پیشرفتهای حاصله را مشاهده کنید و اهدافی برای توسعه­ ی کار خود تعیین کنید.  

تحقیقات نشان می دهد که (Benchmarking)ارتباط نزدیکی با عملکرد تجاری و موثر دارد ( و این هدف پروژه تحول کسب و کار (Future Print)  است که اطلاعات، منابع، ابزار و کمک هایی در اختیار شما قرار می­دهد که بواسطه­ ی آن تجارتی قوی، پرسود و آماده برای رویارویی با چالش­ های آینده بوجود آورید.

خبر خوب برای صاحبان کار اینست که این فرآیند باید در کمتر از یک ساعت انجام شود و فرمت آنلاین، امکان ورودی سریع و آسان داده های (KPl) را از گزارشات مالی 2014 – 2013 فراهم می آورد. و البته اینکار به لطف حمایت (Media Super)کاملا ً رایگان است.

می دانیم که صاحبان کار ضیق وقت دارند و به همین دلیل با benchmarking.com همکاری کردیم تا سیستمی سریع، مناسب برای کاربران و مناسب با صنعت چاپ و صنایع مرتبط طراحی کنیم.

ثبت و راه ­اندازی می­تواند کارآمد باشد و شما در نتیجه می­ توانید نقاط قوت و ضعف کار خود را در مقایسه با صنایع مشابه و در حیطه ­های مهمی مانند فروش، سود زیان، دریافت خدمات خارجی، کارمزد و دیگر مخارج کلی، همانند درصد فروش، موعد دیون و سود خالص در میان دیگر موارد را ببینید. شما همچنین تصویری از چگونگی پیشرفت کار خود در برابر دیگر تجارت ها در صنایع دیگر را داشته باشید که خصوصات مشابهی همانند اندازه بازده براساس داده ­های KPl جمع­ آوری شده از ATO را نشان می دهد.

این کار در اینجا تمام نمی ­شود، صاحبان کار می توانند بازگردند و داده­ های جدیدی بعنوان طرح پیشرفت خود وارد کنند تا شناسایی نقاط ضعف خود و تمرکز بر نقاط قدرت خود را کنترل کنند.

تمامی داده­ ها سری و طبقه بندی شده است. این برنامه توسط متخصصین سازمان­های خارجی راه اندازی و اجرا می­شود و برای دسترسی به سایت نیاز به حساب کاربری مطمئن ( Login ) می باشد و حتی مشاوران تجاری (Future Print) یا صنایع چاپ به داده ها دسترسی ندارند.

کار باید در پروژه تحول کسب و کار (Future Print)  برای دسترسی به سرویس ثبت شود، اما ثبت کار بسیار آسان و سریع صورت می گیرد و نکته­ ی مهمتر این است که به صاحبان کار امکان دسترسی به سرویس، اطلاعات گسترده، منابع، ایده ­ها و پشتیبانی شخصی را فراهم می­کند که می­ تواند به مسائل شناسایی شده ی مرتبط با کار و مرتب­ سازی آنان کمک کند.

منبع: www.ipina.ir

سوسن ریاحی