سفارشات 35413111-051
فیگورهایی گمشده در بافت!

دو هنرمند نقاش آثار خود را با نگاه تازه‌ای به فیگور در نمایشگاهی با عنوان «گمشده در بافت» به نمایش می‌گذارند.

ابراهیم زرگری در گفت‌وگو با خبرنگار بخش هنرهای تجسمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره نمایشگاه «گمشده در بافت» اظهار کرد: 10 تابلوی نقاشی از آثار من و همین تعداد اثر از کارهای آقای علیرضا بحرانی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود. علاوه بر این شش کار مشترک هم از ما دو نفر در کنار آثار انفرادی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

او افزود: آثار علیرضا بحرانی در ادامه سبک گذشته‌اش یعنی ایجاد فیگور با استفاده از فونت فارسی است. البته ایشان سعی کردند یک پله جلوتر از آثار قبلی‌شان حرکت کنند و این بار فیگورها ناب‌تر هستند.

این هنرمند همچنین عنوان کرد: بیشتر آثار من با استفاده از قلم فلزی و جوهر روی مقوا خلق شده‌اند. سعی من این بود که ظرافت هنر نگارگری را به نمایش بگذارم. شاید از نظر بسیاری از مخاطبان استفاده از فرم‌های پیشین نگارگری دچار کهنگی شده است؛ برای همین من یک سری ایده جدید را با همان تکنیک دارای ظرافت و با استفاده از قلم فلزی به نمایش گذاشته‌ام.

نمایشگاه «گمشده در بافت»

زرگری ادامه داد: تم مشترک آثار این نمایشگاه این است که نشان بدهیم هر چند یک شکل خیلی وقت‌ها ممکن است بر اساس فهم و ادراک هر کدام از ما جدا از بافت دیده شود، اما همیشه وابسته به بافت و زمینه‌ای است که در آن قرار دارد. می‌خواستیم نشان بدهیم هرچند فیگورها مشخص هستند، اما به زمینه متصل‌اند.

نمایشگاه «گمشده در بافت» از 14 تا 19 شهریور از ساعت 16 تا 20 در گالری احسان به نشانی خیابان اقدسیه، بلوار آجودانیه (شهید سیاری)، خیابان 14 شرقی، شماره 22 میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.


شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ / Sep 06 2014
www.isna.ir