سفارشات 35413111-051
پنج گام برای مهارت در صنعت چاپ

آیا در درون شما نیز میلی به بهترین بودن در صنعت چاپ در منطقه‌ی جغرافیایی‌تان است؛ چه این موقعیت مدیرعامل شرکت یا فروشنده و یا نماینده‌ی خدمات مشتریان باشد؟ آیا شما مایلید برای رسیدن به بیشترین پتانسیل خود برای خانواده، مشتریان و خودتان بهترین باشید؟ اگر چنین است پس در اینجا چند ایده که به شما یاری می‌رساند در صنعت چاپ بهترین باشید را یادآور می‌شویم. 

هر روز بیاموزید!

این مهم‌ترین و اساسی‌ترین کلید برای بالا بردن اعتبار و بهترین بودن در صنعت چاپ منطقه‌ی جغرافیایی شماست. زمانی که ما می‌آموزیم، این فرصت را بدست می‌آوریم تا در آنچه که انجام می‌دهیم بهتر شویم. بیشتر افراد در صنعت چاپ تمایل خود را برای یادگیری از دست داده‌اند، با این شرایط فرصت برای آن دسته از افرادی که تمایل به یادگیری دارند، فراهم می‌شود. در نمایشگاه‌های تجاری حضور یابید، کتاب‌ها و نشریات مربوط به صنعت را مطالعه کنید، کتاب‌های مهارتی که مربوط به حرفه‌ی شماست را بخوانید تا بیاموزید.

تمرین، تمرین، تمرین!

تمرین دانش کاربردی است؛ استعداد تصادفی نیست. عموم مردم اینگونه می‌اندیشند که افراد با استعداد بدنیا می‌آیند. در دنیای واقعی آن‌ها استعدادهایی را کسب کرده‌اند اما زمانی که روزانه به مرحله‌ی اجرای آن در صنعت چاپ می‌رسند کار سخت می‌شود. آنچه را هر روز فرا می‌گیرید را بکار ببرید تا بتوانید در صنعت چاپ به درجه مهارتی که می‌خواهید برسید.

نادان شدن!

در این متن نادان کسی است که تمایل دارد ایده‌ها یا مهارت‌‌های جدید را امتحان کند. ممکن است در آغار باعث شرمساری آن‌ها شود، چرا که در انجام آن ایده یا مهارت جدید ناموفق بوده‌اند. اگر شما به یک کودک نگاه کنید متوجه می‌شوید که وی بطور مستمر آزمایش می‌کند و این آزمایشات منجر به یادگیری و تکمیل یک مهارت می‌شود. زمانی که بزرگ می‌شویم به صورت ناخودآگاه اینکه دیگران درمورد ما چه فکری می‌کنند برای ما دارای اهمیت می‌شود، در نتیجه ما ریسک کردن را متوقف می‌کنیم تا نادان بنظر نیاییم. بی‌خیال باشید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد.

پیشکسوتان را بیابید!

اگر ما بخواهیم موفق شویم باید به دنبال پیشکسوتانی باشیم که بخواهند راه را به ما نشان دهند. پیشکسوتان کسانی هستند که شخصا به موفقیت ما علاقه نشان می‌دهند. آنها افرادی هستند که بدون خودخواهی برای ما زمان می‌گذارند که ما را در رسیدن به پتانسیل لازم یاری رسانند.

به یک گروه متفکر بپیوندید!

یک گروه متفکر از یک تیم، از افرادی تشکیل شده است که برای تشویق، اشتراک ایده‌ها،  بهترین راه‌ها را برای رسیدن به اهدافمان آموزش دهند. استراتژی‌هایی زیادی برای رسیدن به اهدافمان وجود دارد و اگر راه را برای ایده‌های جدید بگشاییم می‌توانیم سریع‌تر به اهدافمان برسیم، نسبت به اینکه کارمان را تنها با فکر خودمان انجام دهیم.

اینکه در صنعتمان بهترین باشیم کار آسانی نیست، با این وجود اکثر افراد تمایلی به یادگیری بکارگیری آن ندارند.

منبع:www.ipina.ir

لیتوگرافی دیجیتال گویا اسکنر مشهد