سفارشات 35413111-051
رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران: نمایش تکنولوژی روز در عرصه چاپ از جمله اهداف نمایشگاه چاپ وبسته بندی است.

ابوالحسنی با بیان این‌که تاکنون افزون بر 600 شرکت برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند، بیان کرد: جانمایی غرفه‌ها از هفته آینده آغاز می‌شود. همچنین ثبت ‌نام‌ برای شرکت در این نمایشگاه، تا زمانی که فرایند جانمایی غرفه‌ها تمام نشده باشد، ادامه خواهد داشت.

رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران از برگزاری دومین جلسه ستاد بیست و دومین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته خبر داد و گفت: در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از پیش‌ثبت‌نام‌ها، درباره نحوه برپایی سمینارها در این نمایشگاه نیز سخن به میان آمد.

احمد ابوالحسنی، رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران اظهار کرد: دومین جلسه استاد بیست‌ و دومین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته امروز (27 مهرماه) در دفتر شرکت صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران برگزار شد.

وی افزود: اسماعیلی، نماینده اداره ارشاد استان تهران، ایرج استاد علینقی، رئیس اتحادیه چاپخانه‌ داران تهران،  جلیل غفاری، رئیس اتحادیه صحافان و رئیس هیأت مدیره شرکت صنوف تولیدی و خدمات فنی، بابک عابدینی، رئیس اتحادیه صادرکنندگان، علیقلی حسنی اعظمی، رئیس انجمن کارتون و مقوا، رضا انصاری، عضو هیأت مدیره اتحادیه لیتوگرافان در این جلسه حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران با بیان این‌که در این جلسه، گزارشی از پیش‌ ثبت‌ نام‌ها برای شرکت در بیست‌ ودومین نمایشگاه چاپ، بسته‌ بندی و ماشین‌آلات وابسته ارائه شد، اظهار کرد: در این نمایشگاه، فضایی بالغ بر 21 هزار متر مربع در اختیار داریم. این در حالی است که تاکنون برای 30 هزار متر مربع ثبت‌نام صورت گرفته است. بنابراین، باید مدیریت فضا داشته باشیم تا بتوانیم از حضور همه شرکت‌کنندگان بهره‌مند شویم.

ابوالحسنی با بیان این‌که تاکنون افزون بر 600 شرکت برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند، بیان کرد: جانمایی غرفه‌ها از هفته آینده آغاز می‌شود. همچنین ثبت ‌نام‌ برای شرکت در این نمایشگاه، تا زمانی که فرایند جانمایی غرفه‌ها تمام نشده باشد، ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از دیگر مباحث مطرح شده در دومین جلسه ستاد بیست‌ودومین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته می‌توان به نحوه برپایی سمینارها و کلاس‌های آموزشی در این نمایشگاه اشاره کرد. همچنین درباره شیوه پوشش خبری بخش‌های مختلف این نمایشگاه نیز بحث شد.

رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران با بیان این‌که دومین جلسه ستاد بیست‌ و دومین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته از دوم تا پنجم دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌الملللی تهران برگزار خواهد شد، گفت: نمایش تکنولوژی روز در عرصه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته و همچنین روشنگری چشم‌انداز صنعت چاپ برای اصناف از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه محسوب می‌شوند.

مدیرعامل شرکت صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران بیان کرد: امسال می‌کوشیم از همه پتانسیل اصناف و تشکل‌های دولتی و غیردولتی استفاده کنیم تا بتوانیم نمایشگاهی پُرشکوه‌تر و جامع‌تر نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

منبع: www.ipina.ir

لیتوگرافی دیجیتال گویا اسکنر مشهد