سفارشات 35413111-051
برگزاری سمینار شرکت ایران‌ روتاتیو در چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی مشهد

برگزاری سمینار شرکت ایران‌ روتاتیو در چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی مشهد

راهکارهای شرکت ایران‌روتاتیو در حوزه چاپ و بسته‌بندی و لیبل (افست و فلکسوگرافی)

به گزارش آژانس خبری طرح و چاپ، شرکت ایران‌روتاتیو با اجرای سمیناری در راستای تبیین گرایش‌های نوین بازار چاپ و بسته‌بندی و ارائه راهکارهای خود در این حوزه، در چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی مشهد حضور یافت.

این سمینار که در چهار بخش شامل تمایلات چالش‌برانگیز در بازار چاپ و بسته‌بندی‌های انعطاف‌پذیر(کمپانی سوما)، راهکارهای چاپ بسته‌بندی‌های مقوایی(کمپانی هایدلبرگ)، راهکارهای جامع و یکپارچه چاپ لیبل و بسته‌بندی(کمپانی گالوس) و ملزومات و مواد مصرفی در حوزه فلکسوگرافی برگزار شد به طور موجز کلیه راهکارهای شرکت ایران‌روتاتیو در این زمینه را پوشش داد.

تمایلات بازار رو به تحول بسته‌بندی در کشورهای توسعه‌ یافته، پیش‌بینی وضعیت موج تنوع‌ طلبی و کاربرد فناوری در زندگی روزمره و بررسی تاثیر آن بر صنعت مادری همچون چاپ سخن آغازین بود و معرفی راهکارهای آینده‌نگر برندهای جهانی هایدلبرگ، گالوس و سوما برای کلیه فرآیندهای مورد نیاز در ایجاد ارزش افزوده بیشتر و رسیدن به سکوی رقابت اقتصادی، صحبت میانه سخنرانان، آقایان امیرعباس میرشکرایی و مهدی پاریاب از مدیران فروش شرکت ایران‌روتاتیو بود.

بدیهی‌ست که شرکت ایران‌روتاتیو با سابقه درخشان خود در چرخه تامین نیازهای تولیدکنندگان چاپ در ایران، در کنار ارائه سخت‌افزار‌ها، تجهیزات و سیستم‌های ماشینی صنعت چاپ، در حوزه تامین مواد مصرفی و ملزومات نیز راهکارهای مناسب و مشاوره آینده‌ محور ارائه می‌دهد. متعاقبا بخش پایانی سمینار ایران‌روتاتیو نیز به ارائه و بررسی ملزومات و مواد مصرفی عرضه شونده توسط شرکت ایران ‌روتاتیو در حوزه چاپ فلکسو با برندهای معتبر جهانی همچون مرکب جی‌اس(آلمان)، مرکب رادیور(فرانسه)، چسب تزا(آلمان)، مواد و ماشین‌آلات شستشوی ریسیل(فرانسه) و آنیلوکس سندون(انگلستان) اختصاص یافت.

مدیر فروش بخش مواد مصرفی شرکت ایران روتاتیو، هاله کاظمی رویکرد مدیریتی شرکت ایران‌روتاتیو برای تامین صنایع چاپ و بسته‌بندی کشورمان با بکارگیری ارائه سیستم‌های سرویس و پشتیبانی، خدمات پس از فروش و همچنین راهکارهای اقتصادی در سرمایه‌گذاری‌های اعتباری و حتی  ارائه ماشین‌آلات کارکرده را در سخن آخر برای حاضرین در سمینار تشریح کرد.

امروز با پشت سر گذاشتن تحریم‌های اقتصادی و گسترش روابط تجاری ایران، زمان سرمایه‌گذاری مدبرانه فرا رسیده و کسانی که بتوانند در این سونامی صنعت و فناوری از مشاوره‌های کارشناسانه و معتبر بهره‌مند شوند، شاهد سودآوری سرمایه تولیدی خود، به موقع و در بهترین شرایط خواهند بود.

منبع: www.topp.ir

لیتوگرافی دیجیتال گویا اسکنر مشهد