سفارشات 35413111-051
برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرسان اتحادیه صنعت چاپ خراسان

هیات اجرایی برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی مشهد کاندیداها و روز انتخابات اتحادیه صنف صنعت چاپ استان خراسان رضوی را اعلام کرد.

هیات اجرایی برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی مشهد، در یک آگهی، اعضای اتحادیه صنف صنعت چاپ خراسان رضوی را برای شرکت در انتخابات این اتحادیه که دوشنبه 16 شهریور ماه برگزار می‌شود، دعوت کرد.

بر این اساس 9 نفر از افرادی که برای عضویت در هیات مدیره ثبت نام کرده بودند، واجد شرایط شناخته شدند که جواد بختیاری، محمدرضا بهروش، محمدرضا توسلی، داود حسینی، علیرضا رحیمی، عباس سرابیان تبریزی، محمد لطفی، جواد مخمل‌باف طوسی و علی مغانی نام دارند.

همچنین امیر رمضانیان نامقی،‌ ایرج فرشته‌پور، محمدنقی مغانی و محمود محمدزارع نیز به عنوان کاندیداهای تایید شده برای کسب سمت بازرس اتحادیه معرفی شده‌اند.

در این آگهی نوشته شده است: «در اجرای ماده 11 آیین‌نامه اجرایی انتخابات هیات مدیره و بازرسن اتحادیه‌های صنفی موضوع تبصره 3 ماده 22 قانون نظام صنفی مصوب 28/12/92 بدینوسیله از کلیه اعضا دارای پروانه کسب به همراه کارت شناسایی عکس‌دار از ساعت 9 صبح لغایت 11 روز دوشنبه مورخ 16/06/94 جهت شرکت در انتخابات هیات مدیره و بازرس، شخصا به نشانی‌های ذیل مراجعه و نمایندگان مورد نظر خود را از بین افراد ذیل به تعداد پنج نفر اعضای هیات مدیره و یک نفر بازرس انتخاب نمایند.

در شهر مشهد: تالار بهشت واقع در بلوار شهید صادقی ـ نبش شهید صادقی 13

در سایر شهرستان‌های استان خراسان رضوی: اداره/ نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان مربوطه

لازم به ذکر است براساس تبصره ذیل ماده 13 آیین‌نامه انتخابات اتحادیه‌های صنفی اعطای وکالت جهت دادن رای ممنوع می‌باشد.


منبع: www.topp.ir