سفارشات 35413111-051
محمدحسن فکری: چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ به شکوفایی رسیده است.

دبیر چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ ایران در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: جشنواره ملی صنعت چاپ قدمتی چهارده‌ساله دارد که با همت مسئولان پا گرفته و اکنون به شکوفایی رسیده است. ما امیدواریم در عرصه بین‌المللی نیز بدرخشیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)  محمدحسن فکری در این آیین گفت: برندگان سیمرغ چاپ باید بتوانند اعتباری بین‌المللی بیابند و دربازهای جهانی خود را نشان دهند و این امر با کمک مسئولان طی 14 سال رخ‌داده است.

فکری ادامه داد: این جشنواره در بخش‌های مختلفی ازجمله آثار برتر، تجلیل از پیشکسوتان و برگزیدگان اجرا می‌شود و در چهاردهمین دوره آن در بخش آثار علمی برتر و پژوهشی رویکرد معرفی آثار نمونه به مصرف‌کنندگان این عرصه را داریم.

وی افزود: امسال روش جدیدی را در پیش گرفته‌ایم و برای نخستین بار فعالان این حوزه نمونه‌های آثار برتر خود را از طریق سامانه جشنواره معرفی و داوران آنان را بررسی کردند.

دبیر چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ گفت: برای نخستین بار هر اثر جداگانه و بدون دانستن نام صاحب اثر توسط هیئت‌داوران که متشکل از خبرگان، پیشکسوتان و فعالان این حوزه بود بررسی و برگزیدگان تولیدات برتر مشخص و معرفی شدند.

برگزیدگان مسابقات علمی و آثار چاپی چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ امروز یکشنبه (سوم اسفند) با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر شدند.

منبع: www.ibna.ir

يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳