سفارشات 35413111-051
همکاری پلیس و اتحادیه ناشران برای برخورد با عوامل چاپ، تکثیر و توزیع غیرقانونی کتاب­‌

اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در ارتباط با تکثیر و توزیع غیرقانونی کتاب­های ناشران بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در اطلاعیه صادر شده آورده است:

«همکاران محترم توجه دارند که کتاب­ فروشی به عنوان یک واحد صنفی، آخرین حلقه اتصال تولید کننده محصول به مصرف کننده آن است و نقش مهمی را در بسترسازی برای تولید بیشتر ایفا می­ نماید. متاسفانه اخیراً مشاهده شده است که عده ­ای سودجو در تهران و بعضی از شهرستان­ ها بر این بازار فرهنگی هجوم آورده و با چاپ، تکثیر و توزیع غیرقانونی کتاب­ های ناشران، ضمن تعدی به حقوق آنها فرصت را برای وجود یک بازار سالم فرهنگی محدود کرده­ اند.

اتحادیه ناشران و کتاب­فروشان با مساعدت و همکاری جمعی از اعضای صنف و از طریق رایزنی با تعدادی از وکلای محترم دادگستری کشور و نیز تمهید مقدمات لازم با دادسراهای مربوط مصمم است با متخلفان برخورد کرده و از طریق شناسایی و معرفی آنان به مراجع قانونی با این فعالیت غیرفرهنگی برخورد نموده و از ضایع شدن حقوق همکاران خود جلوگیری نماید.

انتظار می­ رود کلیه همکاران متعهد و محترم کتاب­فروش دقت لازم را به هنگام انتخاب و خرید کتاب مبذول داشته و ضمن دریافت فاکتور از اصالت آن اطمینان حاصل کنند.

با توجه به اعلام آمادگی معاونت نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی در خصوص برخورد با افراد متخلف، اتحادیه از همکاران انتظار دارد در صورت مشاهده تخلف مراتب را فوری از طریق فکس به شماره 77512599 و یا از طریق ایمیل به آدرس info@tpba.ir ویا از طریق نامه به نشانی خیابان انقلاب پیچ شمیران، کوی شهید محسن عباسی اصفهانی کوچه شریف، پلاک 1 اطلاع دهند.»

سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳

منبع: www.ibna.ir