سفارشات 35413111-051
پس از ثبت نام ۲۰۴۹ ناشر؛ مهلت ثبت‌نام ناشران داخلی در نمایشگاه کتاب تهران تمدید شد.

مدیر کمیته ناشران داخلی بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران از تمدید زمان ثبت‌نام ناشران داخلی برای حضور در این نمایشگاه تا پایان روز چهارشنبه ۱۲ اسفند ماه خبر داد. 

محمدرضا توکل صدیقی مدیر کمیته ناشران داخلی از تمدید زمان ثبت نام ناشران داخلی برای حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: تا تاریخ ۸اسفند، ۲۰۴۹ناشر ثبت نام خود را از طریق مراجعه به سایت انجام دادند اما با توجه به استقبال ناشران و مصوبه شورای برنامه ریزی این فرصت تا پایان روز چهارشنبه ۱۲اسفند ماه تمدید شد.

وی افزود: این آخرین فرصت ناشران برای ثبت نام مقدماتی به منظور حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و پس از این تاریخ کمیته ناشران داخلی هیچ مسئولیتی در قبال ناشرانی که ثبت نام نکرده اند، نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش، ثبت نام موقت به معنای استحقاق متقاضی برای دریافت غرفه نیست بلکه پس از بررسی درخواست متقاضیان  و داشتن شرایط اختصاص غرفه از طریق پیامک و یا پست الکترونیکی پذیرش ناشران به اطلاع آن‌ها خواهد رسید. همچنین با اعلام متراژ غرفه وپرداخت صورتحساب از طریق درگاه بانک ثبت نام ناشران قطعی خواهد شد.

ناشران فرصت دارند تا ۱۲اسفند ماه با توجه به زمینه فعالیت‌ خود به یکی از وبسایت‌های اعلام شده جهت ثبت نام مراجعه کنند. برای این منظور  ناشران عمومی به آدرس http://www.ipcu.ir، ناشران کودک و نوجوان می‌توانند به آدرس http://www.cacbp.ir، ناشران دانشگاهی به آدرس http://www.nbup.ir  و ناشران آموزشی به آدرس http://www.afnam.ir  جهت ثبت نام مراجعه کنند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ ۱۵تا ۲۵اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

منتشر شده توسط خبرگزاری مهر در تاریخ ۱۳۹۴ يکشنبه ۹ اسفند

لیتوگرافی دیجیتال گویا اسکنر مشهد