سفارشات 35413111-051
برگزاری 35 دوره آموزش چاپ و نشر در 9 ماه گذشته

مدیرکل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری 35 دوره آموزشی چاپ در سراسر کشور در 9 ماه گذشته خبر داد.

محمودرضا برازش اظهار کرد: اداره چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف توسعه آموزش چاپ و حمایت از واحدهای چاپی و در راستای اهداف تبیین شده این دفتر، از خردادماه امسال تاکنون دوره‌های آموزشی ـ تخصصی چاپ و نشر را در سراسر کشور برگزار کرده است.

برازش با اشاره به زمان و محل برگزاری این دوره‌های آموزشی گفت: این دوره‌های آموزشی از خردادماه امسال آغاز شده‌اند و تا به امروز 11 استان کشور میزبان این دوره‌های آموزشی بودند. این دوره‌ها در استان‌های یزد، اردبیل، فارس، خراسان‌شمالی، خراسان‌جنوبی، قزوین، خراسان‌رضوی، بوشهر، البرز، گلستان و خوزستان برگزار شده‌اند.
مدیرکل اداره چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره موضوع‌های این دوره‌های آموزشی گفت: آماده‌سازی فایل برای چاپ، کاغذ در چاپ افست، مرکب در چاپ افست، لیتوگرافی و مدیریت رنگ از جمله عنوان‌های این دوره‌های آموزشی به شمار می‌آیند.

برازش تأکید کرد: دوره‌های آموزشی تخصصی چاپ و نشر با حمایت دفتر چاپ و نشر و ادارات کل فرهنگ و ارشاد استان‌ها و صنوف صنعت چاپ برگزار می‌شوند. همچنین در پایان هر دوره، گواهی معتبر آموزشی به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

منبع:خبرگزاری ایبنا

لیتوگرافی دیجیتال گویا اسکنر مشهد