سفارشات 35413111-051
دوره‌های MBA برای مدیران چاپ و نشر

نخستین دوره مدیریت کسب و کار (MBA) برای مدیران و دست اندرکاران صنعت چاپ و نشر برگزار می‌شود.

اداره کل چاپ و نشر، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دانشگاه‌های صنعتی شریف تهران، فردوسی مشهد، تبریز و اصفهان دوره‌های مدیریت کسب وکار(MBA) را برای مدیران و دست‌اندرکاران صنعت چاپ و نشر برگزار می‌کند.

محمد حسن فکری معاون پژوهشی اداره کل چاپ و نشر اظهار داشت: دوره‌های مدیریت کسب وکار(MBA)  برای مدیران و دست‌اندرکاران صنعت چاپ و نشر توسط اداره کل چاپ و نشر، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری 5 دانشگاه‌ معتبر کشور شامل دانشگاه صنعتی شریف تهران، فردوسی مشهد، تبریز و اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره‌ها در 4 منطقه مختلف  کشور برای مدیران و فعالین صنعت چاپ و نشردر نظر گرفته شده است و همچنین با توجه به در نظر گرفتن  25 نفر از متقاضیان برای هر دوره، در صورت به حد نصاب نرسیدن ثبت نام، دوره برگزار نخواهد شد.

فکری با اشاره به عدم امکان‌پذیربودن حضور کارکنان محترم ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها در دوره‌های مدیریت کسب و کار، تصریح کرد: 50 درصد از هزینه شهریه دوره توسط معاونت امور فرهنگی تامین خواهد شد ضمن اینکه این کمک هزینه فقط برای بخش خصوصی در نظرگرفته شده است و کارکنان بخش دولتی می‌بایست تمامی هزینه تحصیلی را شخصا پرداخت کنند.

معاون پژوهشی اداره کل چاپ و نشر در خصوص شرایط لازم برای شرکت در دوره‌های مدیریت کسب و کار گفت: متقاضیان می‌بایست دارای مدرک کارشناسی و یا حداقل 5 سال تجربه فعالیت در این حوزه را داشته باشند لذا واجدین شرایط پس از برگزاری آزمون ورودی مشخص خواهند شد.

فکری گفت: متقاضیان باید در یکی از واحدهای چاپ و نشر و یا مراکز توزیع و فروش کتاب مشغول بوده و اشتغال آن‌ها توسط  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتحادیه صنفی مربوطه تایید می‌شود.

وی اضافه کرد : این دوره‌ که شامل ده درس می‌باشد، حدودا به مدت یکسال و نیم طول خواهد کشید.

فکری در آخر گفت: حضور در کلاس‌ها اجباری است و در پایان به کسانی که موفق به گذراندن دوره می‌شوند، گواهینامه از طرف دانشگاه مذبور صادر خواهد شد.

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم ثبت نام می‌توانند به سایت www.ipcu.ir مراجعه کنند.

منبع: ایپینا

لیتوگرافی دیجیتال گویا اسکنر مشهد