سفارشات 35413111-051
«سمینار چاپ دیجیتال» برگزار شد.

«سمینار چاپ دیجیتال» با حضور فعالان صنعت چاپ دیجیتال نظیر  نیکلاس هلموت استاد دانشگاه اتریش در حوزه «لارج فرمت»،  علی نیکوسخن رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران، عباس ایران عقیده رئیس انجمن دیجیتال، غلامرضا شجاع مدیرعامل تعاونی لیتوگرافان تهران و جلال ذکایی مدیر گروه ترنج در هتل المپیک تهران برگزار شد.

در این سمینار پروفسور متیو نیکلاس هلموت استاد دانشگاه اتریش در حوزه «لارج فرمت»  به تبیین جایگاه صنعت چاپ دیجیتال و معرفی تکنولوژی‌ها و دستاوردهای نوین این صنعت پرداخت و سپس جلال ذکایی مدیر گروه ترنج به تشریح فعالیت‌های این گروه و کارنامه عملکرد آن طی سال‌های گذشته پرداخت و گفت: گروه ترنج فعالیت‌های خود را در سه حوزه آموزش، پژوهش و اطلاع‌رسانی متمرکز کرده است، از همین رو برگزاری سمینار چاپ دیجیتال نیز در راستای همین رویکرد قابل تعریف است.

وی اضافه کرد: گروه ترنج در 8 خرداد سال 93 نیز نخستین سمینار تخصصی چاپ روتوگراور را برگزار کرد که با استقبال خوب فعالان و دست‌اندرکاران صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور مواجه شد.

مدیر گروه ترنج برگزاری اینگونه سمینارها را باعث رشد و توسعه همه جانبه صنعت چاپ در کشور قلمداد کرد و افزود: فعالان صنعت چاپ ایران با حضور در چنین سمینارهایی می‌تواند با رویدادهای نوین و روزآمد صنعت چاپ دنیا آشنا شده و در راستای توسعه فعالیت‌های خود اقدام کند.

منبع :ipina.ir