سفارشات 35413111-051
کسب و کار چاپتان را برای کارایی بهترهرس کنید !

آخرین باری که کسب وکار چاپتان را هرس کردید چه زمانی بود؟ یا زمان و فعالیت هایتان؟ یا تمرکزتان؟ هرس کردن یکی از مهمترین کارهایی است که به منظور سرعت بخشیدن در پیشرفت در اهدافتان می توانید انجام دهید.

همانطور که ما شاخه­ هایی که میوه نمی دهد را هرس می کنیم، این فرصت را داریم که دوباره برروی زمان و  تلاش و مواردی که واقعا در رسیدن به اهداف و بینشی که در کسب و کار چاپمان داریم تفاوت ایجاد می کند، تمرکز کنیم.

در ایجا چندین روش برای هرس کردن کسب و کار چاپ یا فعالیت­هایتان وجود دارد:

بازنگری در اهداف و بینش­ها.

زمانی که این کاری را انجام می دهیم، ذهن ما مجددا برروی آنچه که دوست دارد بدست آورد، تمرکز می کند. این توازن بهتری بین آنچه که ما تمایل داریم بدست آوریم و فعالیتهایی که وقتمان را روزانه صرف آنها می کنیم، برقرار می ­کند.

چرا می­ خواهید این کار را انجام دهید.

زمانی که ما از اهداف و بینشمان درک لازم را داشته باشیم، مهم است که علت آن را تعریف کنیم. این (علت) یا هدف، انرژی و انگیزه لازم را برای پیشبرد کارها، زمانی که اوضاع چالش برانگیز باشد به ما می ­دهد. دانستن قصد و هدف به ما کمک می کند تا دریابیم برروی چه فعالیت­هایی می­ خواهیم روزانه زمان صرف کنیم.

جدول زمان­بندی بسازید.

بصورت آنلاین یک جدول زمان­بندی هفتگی بیابید یا می توانید با استفاده از برنامه اکسل که به قسمت­های 15 دقیقه­ ای تقسیم کردید. زمانی که در طول هفته بر روی کارهایی که انجام می ­دهید را ثبت کنید. اگر تصمیم داشته باشیم که وقتمان را صرف کارهایی که مهم هستند بکنیم، اول ا همه باید بدانیم که زمانمان را کجا صرف می کنیم سپس می­توانیم مواردی را که در رسیدن به اهدافمان کمک نمی­ کند را هرس کنیم.

بررسی جدول زمانبندی.

جدول زمانبندی خود را بازنگری کنید و آن دسته از فعالیت­هایی که به بینش و اهداف شما در کسب و کار چاپتان کمکی نمی کنند را مشخص کنید. این به شما درک آنچه که باید هرس شود را می­ دهد.

واگذاری یا حذف.

لیستی از فعالیت­هایی که مایل به توقف آن هستید را تهیه کنید. سپس تصمیم بگیرید که آیا این کار ارزش این را دارد که خودتان انجام دهید یا به شخص دیگری در شرکت محول کنید. اگر این فعالیت بنظر شما ارزش وقت گذاشتن را ندارد و به شما و کسب و کار چاپتان لطمه نمیزند و عواقب منفی بدنبال نخواهد داشت پس آن را حذف کنید. سپس کارهای باقی مانده را بررسی کنید و تصمیم بگیرید چگونه امکان دارد که آن را به شخص دیگری واگذار کنید.اگر نیاز به حمایت اضافی برای کارهای مهم دارید، با اشخاصی در شرکت­های دیگر که می­توانند بصورت پاره وقت به شما یاری رسانند، تماس بگیرید.

اگر بطور منظم کسب و کار چاپتان را هرس کنید، درمی یابید که چگونه پیشبرد اهدافتان سریع­تر می ­گردد و از آنچه انجام می دهید رضایت بیشتری خواهید داشت.

شما برروی آنچه توانایی منحصربفردی دارید کار می کنید و برخی از کارها را به کسانی که آن را بهتر از شما انجام می­دهند محول می­ کنید.

هرس کردن کسب و کار چاپتان چگونه به شما کمک می کند؟

منبع:www.ipina.ir